אודות

אודות

דוד זוארץ, מאמן ריצה מקצועי

דוד, יליד ישראל, בעל ניסיון רב כרץ למרחקים ארוכים ומאמן רצים.

בוגר קורס מאמני אתלטיקה ומדריכי ריצות ארוכות. לפני מספר שנים אימן את אלופת ישראל במרתון לשנת 2009, וכיום מאמן קבוצות רצים ויחידים.

"התחלתי לרוץ כנער לפני השירות הצבאי. שרתתי בצה"ל ביחידת צנחנים והייתי אלוף צה"ל בריצת 5,000 מ'. בין השאר עברתי קורס בבית הספר לכושר קרבי ושימשתי כמדריך אימון גופני.

שירתתי במשטרת ישראל שנים רבות, ובין יתר תפקידי אימנתי קבוצות ריצה, השתתפתי בקבוצת הריצה של משטרת ישראל תוך השגת תוצאות נאות.

כיום, מנהל ומרכז את ליגת רצים בעבודה במסגרת הפועל, מתוך האמונה בריצה כאורח חיים, בשאיפה לסחוף בעקבותי רצים ותיקים וצעירים, רצים מוכשרים וכאלו שרוצים להיות".

אם גם אתם מעוניינים להתחיל באימון אישי או קבוצתי, אימוני ריצה או הליכה –

מזמין אתכם להצטרף אלי, לאימון מקצועי, אשר יוביל אתכם לשיפור הישגים אישיים ולהגשמת יעדים.

 באימון ריצה למרחקים ארוכים יש לתת את הדגש על:

  • אימוני סגנון – סגנון ריצה חשוב עבור המתאמן. אימוץ סגנון הולם תורם לריצה יעילה יותר.
  • חיזוק הגוף במקומות רגישים לפציעה ובכלל – ברכיים, גב תחתון, קרסוליים, מפרקים, וכו'. עבודה על חיזוקים מונעת פציעה, מפתחת מודעות לאיזורים הרגישים ותורמת בסופו של דבר לאיכות הריצה.
  • חימום בתחילת האימון ותרגילי גמישות בסיום האימון – ימנעו פציעות ויתרמו לאיזון שרירי הגוף.

אני מאמין כי איכות האימון חשובה יותר מהכמות.

העובדה שאדם רץ מרחקים ארוכים לא בהכרח משפרת את מהירות הריצה.

עדיף להוסיף לתכנית האימון אימוני איכות (כגון: פארטלק ואימוני הפוגות) על חשבון הכמות,

במטרה למנוע עומס ופציעות מיותרות.

שילוב בין אימוני נפח לאימוני איכות יוביל ל:

שיפור איכות הריצה, הגברת פעילות אירובית, מהירות והפחתה בפציעות.

זאת כמובן יחד עם יחס אישי למתאמנים, מעקב, ליווי ומתן אוזן קשבת.

לפרטים נוספים:

דוד זוארץ, 050-5923239

Email:zoar.david@gmail.com